~ my friends ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, December 25, 2009

.: bla..bla...bla.. :.

kenapa wanita suke berleter@membebel@berckp tanpa henti...

because we r born with it =)

apekah...adekah?hahahaha...

ok..aku x tau la nape wanita lain suke membebel kan..tp kalo aku...ialah kerana....

1-sy x boleh tahan tgk org lelaki..erk...perempuan jugak kot...tdo siang lame2...sampai 3,4 ptg...haruslah membebel...

2-bile ade org yg kehidupannye mcm kelawar...cam ne hidup kelawar tu?..bile waktu siang yg patut bgn cari rezeki..die bantai tdo..........tp bile kul 12 tgh mlm=12 tgh hari....bole?argh...tensen...tensen...itu waktu tdo la weiz.....

3-bile dah tdo x same waktu dgn org...dah tentu ade skip2 solat....ni lg menambahkan tensen....

4-bile org merokok kat tempat awam...woit!!!being a passive smoker is much dangerous la...menci!!!!

5-sebagai cikgu plak...akan membebel bile ade students langgar rules~haruslah kan...n plg pantang bile waktu aku nak ngajar..die wat keje lain...harus membebel!!!! n merajuk....kihkihkih

6-bile driver di sebelah drive laju2...sy takot wooo~~~dgn bebelan+jeritan+tamparan...complete package...wanna try?hehehehe

7-bile pg mane2...ade brg tertinggal la...huhu....slalunyer membebel kat diri sdiri...

owhkies...knowing me...i'm not a bubbly type of girl...aku x byk sgt ckp...lbh byk mendiamkan diri...x kire la dimarahi ker...ditegur ke...sesat ker...hehe..tgk org gadoh ker..aku x suke bising2 nieh..plg2 pown senyum...tp jgn wat perkara2 di atas...harus kamu mendengar suara ku yg merdu~~ =)

No comments: