~ my friends ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, February 23, 2010

.: saya mau shopping! :.

sejak akhir ni..owh bukan..sejak semalam..dari semalam terasa nak merungut..erm..complaint?erm..tukar la..rase nak MELUAHKAN...

saya penat..erm..sejujurnya tak berapa nak fokus..tgh wat keje pon akan berhenti dan berfikir dan berangan..n merancang..erm...jadinyer kadang2 tu mood ade lari sket..dgn keje yang x pernah berkurangan..

tak...saya x complaint..saya cume meluahkan..

tak tau nak luah kat sape..jadi luah kat dalam blog aje lah....hehehe...boleh la tu..

ape yg saya nampak culture di sekolah saya adalah..once orang nampak seseorang itu buat keje..n pandai wat keje..ala~komited la konon..akan diberikan saje tugasan2 yang banyak..tanpa bertanyakan sama ada mampukah guru tersebut memikul tugasan yang di tambah bersama2 tugasan yang tak pernah berkurangan...owh..saya perlukan rehat................

tapi x pelah..biar saja saya penat di sekolah..kene stayback utk siapkan keje pon x pe..janji x mau bw balik keje..nape?ala...dulu sya bw balik keje jugak..tapi...................
TAK BUAT PON....

menambahkan muatan kereta jer...baik x yah bawa balik....kan?

belajar dari ka tura..mase keje..biar kite wat keje btol2..tapi mase holiday, holiday btol2...ye...saye sedang cube mngamalkan prinsip tersebut la ni....sebab tu..saya rela stay back dan wat keje dari bw balik keje kat rumah sg besar..apatah lagi ke rumh putrajaya....boleh?

owh...x sbarnye cuti sekolah bulan 3 nti...hehehe...

n juge cuti maulidur rasul nti...sebab saya mau shopping!!!!!!!!!!!!!!!!!

sape ade buku guru~jutawan akhirat?saya mau pinjam owh...
mau memotivasikan diri untuk menjadi guru yang bagus...A++++

owh...saya mau resign jadi warden la rasenye........................dah penat.................

owh saya dah mule dapat rentak untuk mengajar sume class yang saya ditugaskan...alhamdulillah...
finally, i've got the 'thing' that i'm looking for =)

3 comments:

dira said...

da lme nk tnye..camne tc wat title kt tab atas tu...bergerak2?dats 'welcome to Me..myself n I'

✿farahwir✿ said...

hai fydah..yeah..u r rite..memang fara pon dah penat..melayan kerenah pentadbir..

fidahchomell said...

nadhirah...nti tcher msg thru fb eh...

farah~tu la..mmg rase penat sangat...tp when thinking of my students..kene kuat semangat balik...sebab saya nak diorg sumer suke add maths...hehehe...kite suke part ngajar2 jer...i don;t mind doing extra classes...tp x tahan keje admin lg byk dr tugasan ngajar....