~ my friends ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, September 14, 2010

.: ... :.

ari ni dah 5 syawal..kejap je masa berlalu kan..time flies too fast i think..kalau tak gunakan masa sebaiknya..maka bye2lah kata masa kepada kita...as i'm counting days, i think time flies fast..sangat2..but yet, banyak benda tak settle lagi..pastu emosi pon tak stabil..kadang2 tertanya2..ye ke aku ni nak kawen?betul2 dah bersedia ke nak jadi seorang isteri?seorang menantu?bersedia untuk masuk ke keluarga lain..environment yang lain..

semalam beremosi lagi dengan encik tunang..erm..ntah la..lately ni macam asyik beremosi je kitorang..sayu plak baca comment kak norzie td..

erm..doakan saya kuat untuk mengharungi kehidupan yang seterusnya..mampu menjadi isteri yang baik, menantu yang baik..dan dalam masa yang sama meneruskan bakti kepada umi n adek2 tersayang.

to encik tunang tersayang, sorry for being emotional...again!
doakan agar kita berdua mampu mengharungi dugaan yang mendatang n terima kasih kerana terus bersabar dengan kerenah saya..n saya faham kalau semalam itu kesabaran awak dah sampai tahap maksimum...

5 comments:

IMANSHAH said...

dugaan bertunang memang hebat

Anonymous said...

waktu bertunang memang banyak dugaan... kadang2 perkara kecik jer tp mendalam terasanya... mb nak perhatian lebih kot.....
apa2 pun bersabar tu penting
Berkawan Jom

Lia3003 said...

selamat hari raya

cik diamond said...

hm..tc..jgn lupe jmput kami..=)
xsaba nk tgk tc nek pelamin..=)

maznah said...

tcher..selamat hari raya..
kwen nati jmput batch kitorg...=)