~ my friends ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, January 29, 2010

.: ulcer dh makin pulih! :.

penat n letih..............................
done with d road run...........................
walaopun umah ku kalah...huhu....tapi x pe...menang banner tercanek!i like...x sia2 effort diorg wat banner yg mmg cantek tuh!umah kuning mmg hebat!hehehehe

tp yg x bestnyer...ade cikgu yg x turun utk bagi support kat budak2 ni...i've been a student..as a student, they like to share their joy n happiness with their teachers...mmg la byk keje..tapi x salahkan kalo turun mase penyampaian hadiah tu..same2 dgn cikgu2 lain...bg support kat program sekolah...cikgu laki rileks je turun je sumer...yg cikgu prmpuan yg ramai dok lepak kat atas...wat keje la...apekah?saya pown ade keje...tapi same2 la..kan...program sekolah...so, same2 la...cube letak diri kat cikgu yg handle program tu..kecik x kecik ati....cube plak..cikgu2 lain x bg support kat program diorg?ar....cam ne rase?x pe la...hak individu...sapelah aku utk merungut kan....biarlah....biarlah.....malas nak kecoh2 kan....

tapi ape2 pown....aku enjoy...walaopun rase sikit penat n kecewa n letih...makan dalam owh!tapi x pe la...janji aku wat keje aku...malas nak campur keje org...pas ni...aku concenrate wat  keje aku jer..malas dah nak sibok2 hal org lain...

saya adalah sgt gembira hari ni...having fun today with d road run...tp....boleh plak at then end of it.,..satu kejadian n membuatkan saya kecewa n cam geram n sedih...n ternanges plak...erm.....over sensitive?btw, it's d time of d month...so..that could b the reason kot....huhuhu....haru btol!

ulcer saya dah makin pulih...thanx to anakku~izzul yg telah mengoffer bonjela kpd diriku...ambil berat sungguh anak ku itu terhadap teacher nyer....hehe..terharu saya =)
citener..mase isnin tu masuk la kelas 5ds ngajar add maths...ngajar2 tu...cam x larat nak ckp sgt..sebab sakit kan mulut tu...dak2 ty la nape...cakapla ulcer....izzul ni ty la teacher nak bonjela ke...tp kat asrama....so...x pe lah...sebab ada kat asrama kan...x yah la kan...esok paginyer mase sampai ke sekolah...dia ada kat kantin hulur bonjela kat aku...wah...teacher nye sungguh la terharu....concern sungguh anak2 saya dgn saya...thankie guys!

esok kene g sbpi...anak2 ku ada easy add maths....pas2 ahad plak duty as a warden....haruslah...PENAT!!!!!!!!!!!

3 comments:

Lia3003 said...

cikgu2 ni tau x akk ada blog?

dira said...

mge tc bertmbh pulih...sume dugaan ni ALLAH beri sbb DIA sygkn kita.^^

fidahchomell said...

liyana~ntah....hehe....biar la..ini adalah luahan akak

nadirah~thanx dear =)