~ my friends ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, January 27, 2010

.: saya adalah cikgu pjk! :.

finally...dari jam 10 aku menunggu utk menulis di blog ni....huhu....broadband oh broadband....

hehehe...erm..ape mau kongsi ari ni eh?

surprise..surprise...the missing files as claimed by her is actually safely placed under her table...nicely put as if the files had been there forever!!!haruslah marah...tolong lah~~perlu ke menyusahkan ume org dgn penipuan ko tuh....argh!!!!tolong la....

erm...semalam balik lewat petang...sebabnyer...ade meeting disiplin...hukhuk...iye..saye berada di bawah badan disiplin...hukhuk...pas2 bw anak2 5 ma'awa gi shopping brg kelas...then rush sending them back to hostel...meeting uncle yahya at sg besar as kak syifak wanted to buy long tshirt because it couldn't be found anywhere in penang...sambar la dekat  helai rasenyer...saye pon amek satu...kaler oren lagi...hehe...comel...wah....sgt penat....balik umah mandi2...pas2 da maghrib...hehe..

ari ni..selasa pon balik lambat...sebab tahun ini saya adalah cikgu PJK...yup...u read it right...teacher wan adalah ajar pjk...hehe...ye..ye...sile gelak...plus..gi koperasi sebab nak distribute brg2 utk dak2 form 1 yg 2nd intake...erm...ade benda yg nak dihighlight di sini...

mase kat koperasi...adalah berborak dgn kak min...mcm2 la..pasal baby kak zarina...pasal kawen...hehe...n hot topic..pasal pembahagian keje di kalangan guru...erm...malas teman nak ulas sebenarnya..tp kalo diikutkan mmg ada cikgu yang x nampak apakah kerja penting beliau..tapi akan nampak beberapa cikgu yang sangan sibuk dgn kerja2 yang bertimbun...to be precise..ade sedikit macam tidak adil..sebba ada cikgu dapat keje byk n bera...ada cikgu yang cam relax jer...saya?kamu rasa sy di kategori mana...pura2 sibuk mungkin~ayata intan...hehe...biala..yg penting aku wat keje aku...alhamdulillah...so far x ada masalah...i try to do my very best in all tasks that had been assigned to me..prinsip tahun ini...

BERKHIDMAT UNTUK NEGARA KERANA ALLAH

tapi kadang2...........................................................................................





saya juga x terlepas dari utk mengeluh..memberontak dan meluahkan...kadang2 saya jugak penat....n perlukan masa utk diri sendiri..sebab tu walaupon amai yg minta sy wat tusyen...saya menolak..sebab saya trasa waktu malam saya adalah waktu utk saya berehat n melakukan apa yg saya suka...aa yer yg saya suka tuh?hehehehe...ooops!terlebih sudah!

buat masa ni...saya agak enjoy berada dalam kelompok koperasi..walaupon memegang amanah yg besar~pegang duit....saya enjoy dgn keje tu...with good team mates...i just love doing things i'm doing...doakan saya terus gembira dan terus memegang amanah yang diamanahkan..

selain tu, saya cuba utk menyukai keje sebagai seorg warden kembali..hehehe...sebenarnya okies jer....cume bile ade parents dtg complaint ker...pelajar2 x dgr cakap ker...tibe2 rase pena...tp dapat diatasi sebab anak2 sy adalah comel...

weekend ni tak balik putrajaya sebab kene bawa budak2 form 5 pegi semina easy add math kat sbpi sg besar..................

2 comments:

CIKGU NAMAN said...

biasala kerja chekgu skang kan

fidahchomell said...

tu la nyer...but am enjoying it =)