~ my friends ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, December 10, 2010

.: menjadi pelajar semula :.

excited!


hehehe...one word as to describe my feeling right now...hehehe...i've been waiting for this offer letter for two weeks and in fact, i've decided to check online to see whether my application to further my study at ukm will be accepted or not if i don't get any letter by today...saya adalah penunggu setia encik posmen sejak 2 minggu yang lalu...dan saya akan berlari keluar dengan gembira untuk check surat yang ada dalam letter box..tapi yang selalu bertandang dalam letter box rumah saya adalah kad jemputan orang kawen...huhu...and today..and the result...Alhamdulillah...saya akan menjadi pelajar semula...di mana?ar....tadaa.....(lepas ni tidak peru terkejar2 kan encik posmen..sebab dah dapat dapat apa yang nak....hehehe)





di UKM
PART TIME 
MASTERS DEGREE
SARJANA PENDIDIKAN
KURSUS PENGUKURAN DAN PENILAIAN

sebenarnya kan...ar...ni nak buka cerita ni...mengidam nak masuk ukm sejak habis tingkatan lima tapi tak kesampaian...so, berazam nak sambung master kat ukm..bila dah dapat pindah ni, satu peluang buat saya..nampak je iklan ukm terus bersemangat waja untuk menghantar borang (walaupun hantar sehari sebelum tarikh tutup)..hehehe...dengan semangan dari kak diani yang suruh saya sambung study..coz kak diani pon sambung study...alhamdulillah...tercapai jua hasrat ni...

tapi satu kerisauan (masih ada kerisauan), tak tau kelas macam mana..kalau weekend memang tarik nafas lega la..takut kalau kelas weekdays dan waktu petang..mau nganga..dahlah saya mengajar petang...huhu...tengaok dulu macam mana masa daftar 22 dec ni...

to all readers, doakan urusan pengajian saya dipermudahkan..Alhamdulillah tidak henti2 ku syukur padaMu..semoga urusan selaps ini dipermudahkan..rezeki kahwin =)

erm..macam manakah nanti, bekerja dan belajar teacher plus student...erm...nice =)

p/s*hope belum terlambat, salam maal hijrah 1432 H semua..semoga kedatangan tahun baru hijrah ini akan membawa perubahan yang lebih buat semua...i guess, i have a good start for this new hijrah year...syukran ya Allah

No comments: