~ my friends ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 10, 2010

.: kecuakan terserlah :.

esok adalah hari pengumumam keputusan spm 2009..erk..teringat plak zaman muda2 dulu masa zaman amek spm..bile dah besar ni ade sedikit regret sebab tak study betul2 masa spm..hohoho..tapi semua dah berlalu..biarkan berlalu..dan aku percaya setiap org dah ditentukan rezeki oleh Yang Maha Esa..

apa2 pon aku bersyukur sangat2 dengan kehidupan aku sekarang ni..perfect family, wonderful friends, understanding h-to-be and definitely me beloved strength (students)..i just couldn't ask for more..semoga aku diberikan kegembiraan dan kebahagiaan bersama2 insan yang tersayang dan dimurahkan rezeki dalam kerjaya aku..

aku ambil kesempatan ini untuk wish anak2 didikku yang ambil spm 2009 tahun lepas..teacher halalkan segala ilmu yang teacher dapat kongsi..dan teacher doakan semua dapat keputusan yang cemerlang..insya Allah jika sudah memang ditetapkan rezeki itu milik kamu, ia akan tetap milik kamu..

aku agak excited..tapi pada masa yang sama agak risau..yer la..first time kan mengajar dak2 spm tahun lepas..jadi agak cuak memikirkan keputusan mereka..ok ke tak ok ke..wohoooo~~sangat menakutkan..

semua tanya kenapa extra risau...kenapa?

1. kalau result drop, harus menjawab dengan big boss. and happen to be that my subjects are among the subjects that are always having problems..jadi, tahap kecuakan agak tinggi di situ!

2. nak tengok la..sama ada bagus ke aku mengajar..boleh ker aku produce students yang mantap dengan apa yang aku ajar selama ini..

3. aku tak sampai hati nak tengok students ku kecewa dgn result diorang nanti..aku selalu doakan mereka semua dapat keputusan yang cemerlang...

so..kepada anak2 ku..jumpe esok insya Allah..semoga semua mendapat kejayaan yang cemerlang setara dengan usaha yang diberikan..amin....

sayang semuanya...

Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kami...
Berkatilah majlis kami nanti...

4 comments:

dira said...

insyaAllah...tc akn jmpe big boss sbb npe result maths cmlg sgt!!gaji tc akn naek skali..!!

nabilah said...

hehe..btl 2 nadchan..thn ni ok x dri dlu?? +math??

maznah said...

tcher!!!!
result kami baik..than previous year...
so..tcher akn dapat habuan dari big boss..huhuhu~~

fidahchomell said...

nad: alhamdulillah teacher happy sgt2 dgn result korg...hehe..kene minta pn fatimah belanja ni...kihkihkih

nabilah: i think it's better but let's wait until the analysis is out later..hehe

maznah: i'm happy..hehehe..tahniah sumer =)