~ my friends ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, March 15, 2010

.; e.n.g.a.g.e.m.e.n.t :.

alhamdulillah..everything went on smoothly yesterday...

was so happy seeing everybody is happy...both sides..my side n his side..

ehem2....
officially engaged =)


outdoor photo shoot

merisik was on february 17 2010 (rupe2nye adalah birthday bakal ummi mentua la)

bincang2...tunang on d march 14...

bu then, his side requested to have the engagement a day earlier..on the 13...

so...tadaa....i'm officially engaged..hehehe...alhamdulillah...

we had a tahlil session followed by selawat at 10.30 am...n i didn't join as was getting ready...make up n blablabla session with the girls upstairs..

 bacaan tahlil

 selawat ke atas Junjungan besar Rasulullah s.a.w

n at 11 am...his side was already at Masjid Putra and was ready to come to my house...aih..panic..panic..sebab x settle make up lagi..adeh...tapi dgn ketangkasan mak andam ku~aunty marziah n yana...alhamdulillah...saya nampak lain..as commented by the uncles n aunties n cousins n encik tunang juger...huhuhu..encik tunang kate saya comel sgt...hehehe...time kaseh..time kaseh...malu la =)

 rombongan pihak lelaki

pas2 saya turun dalam kul 11.30 am n bersiap pakai tudung di bawah ajer...

getting ready



aksi gewdiks

saya dikurung dalam sebuah bilik bersama2 farah, salwa n, edzna, intan n deq dah..dan saya tak dengar pon apekah yang dibincangkan..hehe..but having a session with d photographer~salwa...hehe..aksi gediks kan...hehehe

sesi bincang berbincang antara kedua2 belah pihak

sesi berbincang

amin....alhamdulillah

nak hilang kan debar jer tu...gelak2..tibe2..aunty marziah masuk...erk..it's the time already ker..mak ai...

ok..saya agak nervous ok..saya adalah ayu?owh tidak..sangat tidak sesuai..tibe2 saya adalah bersopan santun?huhu...tp harus control ayu jugak ler..hehedup dap dup dap...mase tgh jalan menuju ke pelamin...

umi encik tunang pon datang sarung cincin..hehehe

tadaa...saya adalah tunangan orang sudah...

 hehehe...ok..saya adalah over happy

alhamdulillah...tak henti2 syukur pada Yang Satu kerana memudahkan segalanya..syukran Ya Allah =)


hantaran dari kedua2 belah pihak  





   hehe...aksi saya pas jadi tunang orang

boleh kan..sembang2 dgn bakal ummi-in-law kat atas pelamin...lupe plak nak salam2 dgn rombongan lelaki...hehe..pastu gi salam2 dengan rombongan lelaki...hehe...
 

pastu amek gambar dan disebabkan saya adalah bukan seorang yang sopan santun sangat..

'kak long ni..amek gbr dgn mak mentua pon wat peace'~kate arah...

aiseh..baru la btol kak long gitu...hehehe...

banyak sgt amek gbr...kalo nak tengok lebih banyak lagi sile lah ke fb saya..ade banyak gambar yang di'upload' oleh sepupu2 saya...

ok..mule2 ingat nak rahsiakan..tapi sepupu2 saya sangat gembira dan telah megupload gambar..tapi saya suke la..hehehe

ape2 pon saya nak amek kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada umi saya yang tercinta...thanx for everything ummi...kak long terharu sangat2...anything that makes u happy ummi!

my happiness..i miss arwah abah =(

to siblingz~ nan n kak ngah...i won't be able to go through all these without the two of u...hehe..nak dapat abg long sudah...hehe

to aunties and uncles~ i feel loved and appreciated..there's no words to describe the feeling...Alhamdulillah all of u are mine...

 tak cukup..ade yang dah balik..n ade yg ke kedai utk membeli belah

to cousins~ sisters and brothers..thanx for baing with me n my family ..be it ups or downs..sooo glad having all of you..

 cousins~~~~

cousins jugak~~

photographer saya...


saya sangat2 terharu dengan sumbangan yang penuh kasih sayang dari ahli keluarga saya...saya sangat terharu..dan berterima kasih...

thanx to all...kak long sayang kamu semua!



ehem..ehem...cantek tak gambar ni..erm...saya rasa mereka sudah cukup bagus untuk jadi official photographer saya la nanti utk wedding...hehe...

10 comments:

Fath~ said...

waaa.....tcer....congrats...apepun..tcer nampak sweet sgt...gojes la tcer..he3

khaulah said...

tahniahh cikgu!!!!!!


wa.. bestnyer!!!

fidahchomell said...

orange: hehe...tq dear...

nawaL: tq yang....best..best... =)

maznah said...

tcher..mcm org kwen la mjlis tunag tcher ni...
ni kwen msti lagi hbat..huhu

maznah said...

tcher..mcm org kwen la mjlis tunag tcher ni...
ni kwen msti lagi hbat..huhu

dira said...

hehe..tc,,tahniah2!!sye sgt ske post ini
mge bahagia slamanye
n tc jgn lpe invite kmi sume t!!

scya lollita said...

eh eh
along sy pown 14.3
h0h0
n 14.3 yg bmkne buat sy ;P
14.3=143=i love you (:

fidahchomell said...

maznah: ye ker...tcher wat simple jer..

nad: tq yang...double joy tau..happy with spm results n also my engagement day =)

syiera: pandai la kamu..hehe

IMANSHAH said...

selamat bertunang wak..semoga kekal sehingga hari ijabkabul

fidahchomell said...

imanshah: amin....insya Allah..tq... =)