~ my friends ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, August 28, 2009

.: monolog 1 :.

jalan..jalan..
london? perth? scotland? paris kot.....
ye ke kat malaysia?
nak senyum..dikate ape pulak..
tgk kan je la..
tp...x berdosa ke tgk kan je tanpa berbuat ape2..
die mcm selesa je..
selesa..selesa la sgt..sekurang2nya hormatilah bulan ramadhan..
aku?tundukkan pandangan je la..
x sanggup nk memandang..
tak sanggup nak menonton..
aku?
aku pon x la baik sgt..
tp sekurang2nya, hormatilah ramadhan..
dia?
dia tak rase bersalah pon..
mcm...'hello, look at me..proudly me'
erm..ntah..yg lelaki pon..
suke jer..
ye la..'free show'..
entahlah..
mintak dijauhkan dr keluargaku..
aku?
aku masih cube memeperbaiki diri..
cuba yg terbaik..
memuaskan hati sendiri..
tak boleh nak puaskan hati semua org..
jadilah diri sendiri..
aku?berubah..
insya Allah...
semoga istiqamah =)

No comments: