~ my friends ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 21, 2010

.: there's no turning back :.

semalam2 anak2 aku kat simpang lima telefon, nanges2..tanye..betul ke teacher nak pindah?touching la plak...main pass2 telefon...sorang2 nanges..aku?aku bukan lah objek tak berperasaan..semestinya aku sayu...campur terharu...tp sudah tertulis dalam perjalanan hidup ku...aku kene teruskan....THERE'S NO TURNING BACK..semalam cuba kuat je masa cakap dgn diorang...kalau ikut..mau nanges jugak..tapi aku dah dewasa, emosi kena control..setiap yang berlaku pasti ad hikmahnya...bukan aku tak sayang...sangat sayangkan diorang...tapi aku cube tengok dari pandangan lain, mungkin Allah dah tetapkan sekarang adalah masa untuk aku tumpukan kepada faimily aku~ummi n adek2...aku dah duduk jauh dari diorang dah 2 tahun lebih, dan juga, sudah tertulis yang sekarang adalah masa untuk aku bersama family aku...

i'm sorry that i have to do this...but i believe...it's fated...ADA HIKMAH BAGI SETIAP YANG BERLAKU...

aku terima ini sebagai ujian dalam perjalanan hidup aku....

p/s*kegedikan untuk menukar layout sedang melanda...n trust me, this won't be a permanent layour for now..mayb i'll change later...sorry for any inconvenience =)



4 comments:

dira said...

layout yg cute..mcm tuanny..hehe

~;:gyiem wave:;~ said...

teachr pndh ke..
kt mne...
x pe tchr..slgi ad jdh..
tchr msty dpt jmpe lg ngn stdnt2 teachr...tol x..
huhu..cute ar bnge2 kt lyout tu..

scya lollita said...

hah ?
tc pndah ?
p mne ?
erm , xpe .
btol , ade hkmah (:
nk xnk , stu hri mmg akan bpisah gak ngan students kan .
cume kli ni msanya dicepatkan .

Anonymous said...

teacher,,,,,
miss u muchhhhhhhhhhhhhh