~ my friends ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 6, 2010

.: belum lagi..... :.

erm...ape nak tulis..tak tau nak describe perasaan yang sedang bertakhta di hati...di samping semangat yang belum pulih 100%(yes..it'll take time)..tapi...argh...hanya Allah yang tahu kerisauan dan perasaan yang bermain dalam diriku...

sesekali aku rasa macam dah back to normal, tapi lately..2,3 malam ni, kejadian malam tu sering menganggu waktu2 tidur ku, kadang2 lepas solat, usai berdoa, benda tu yang menerpa..oh..nampaknya aku masih belum boleh melupakan nightmare tu..rasa macam tak bersedia untuk buat apa2..tapi aku tak boleh fikirkan kesedihan ku sorang jer..ramai lagi insan yang menyayangiku..aku harus buat mereka gembira..i've started smiling..yes..i have..but not fully hearted..not yet i guess..apa lah yang aku merapu dalam ni...

aku tak tau apa yang patut aku lakukan selepas ni..belum ada keberanian untuk pulang ke Sg Besar..itu pasti..dan belum ada kekuatan untuk memulakan persiapan perkahwinan...encik tunang pon macam extra sensitive plak pas tunang...aiseh...mmg orang lelaki kalau dah bertunang..mmg sensitif ek?

bakal MIL pun ada sebut pasal kami..'korang mula2 lagi dah diturunkan ujian'

erm...betul..saya pon dapat merasakan..betul orang kata, masa bertunang masa ujian dan dugaan..menguji kekuatan setakat mana mampu bertahan..

ya Allah, yang Maha Mengetahui kebimbangan dan kerisauanku. sekiranya urusanku ini adalah yang terbaik,mohon permudahkan semua..

dah dua malam wat istikharah..ada jugak dapat mimpi tapi tak tau nak tafsir macam mana........................

No comments: