~ my friends ~

Saturday, September 19, 2009

.: esok ari raye :.

ari ni last puasa...
insya Allah esok 1 syawal 1430H

kejap jer rase....
pejam celik..pejam celik....dh seblan rupenye...
alhamdulillah...thn ni terawih x de skip(kecuali saat2 itu la...tp 2 kali terawih sdiri kat umah)
byk aku blaja bulan ramadhan ni...berjumpakah aku ramadhan thn depan?
Ya Allah, pjgkan lah usiaku supaya dipertemukan ramadhan pada tahun depan..
i love being in ramadhan month...
bulan yg plg aku suke...

n raye kali ni...masuk kali ke8 beraya tanpa arwah abah...
raye is not d same as before..
rindu sangat2.................
alamak nak nanges ni...
tahan...tahan...
bergenang da ni....
aduhai...
skrang aku dh keje tp arwah abah x sempat merase duit gaji ku..
alhamdulillah....aku harap aku x kan lupe sedekahkn al-fatihah kpd arwah abah...
aku nak arwah abah sentiasa mendapat hadiah al-fatihah drku....

dulu mase arwah abah ade..
mesti balik penang mlm2..hehe...aku la slalu dok depan...konon2 teman arwah abah drive...tp...tetdo jugak...tu la habit aku sampai skrang...kalo aku x drive...alamatnye mmg tdo la dlm kete...hehehehe
tp sejak arwah abah sakit, kitorg raya kat umah sdiri jer..
mule2 tu pelik la sket...org sume balik kg...kite raye kl...tp lame2...dh biase...x heran dah pon..
ala...sooner or later...ni la kg sy nk bw anak2 sy balik nti...
kg putrajaya...comel pe...hehehe...

so....tu la sebab aku sgt attach dgn umi...umi je yg aku ader...
i'll do anything just to make umi happy n smile..

insya Allah...i'll try my best to make my umi n my siblings happy..

No comments: